7 czerwca 2015

PERSUNMALL

No i wreszcie doczekałam się mojej wymarzonej pogody! :) Szczerze wam powiem że ja uwielbiam 30-sto stopniowy upał ♥ Kocham lato od zawsze i jest to moja ulubiona pora roku. Moja mama zawsze zastanawia się po kim odziedziczyłam tą 'sympatię' do upałów, bo w mojej rodzinie nikt nie lubi takiego gorąca i wszyscy się męczą podczas takiej pogody tylko nie ja! xd  Nie mówię tutaj o nie wiadomo jakiej temperaturze, ale 30 stopni to dla mnie idealnie ;) A Wy lubicie lato? :) 

Ostatnio również przyszła mi moja pierwsza przesyłka ze stron zagranicznych a mianowicie z Persunmall . Mają tam naprawdę bardzo ładne rzeczy:) Jest tam tyle ślicznych ubrań, że nie mogłam się zdecydować co wybrać i przeglądałam tą stronę chyba z godzinę. Po długich poszukiwaniach wybrałam sobie wreszcie koszulkę i spodenki ♥ Jestem naprawdę zadowolona z tych rzeczy ponieważ przyszły dokładnie takie same jak na zdjęciu i w opisie:) Koszulka jest trochę krótsza dlatego najlepiej wygląda do spodenek z wysokim stanem. Obydwie rzeczy już prałam i mogę z przekonaniem powiedzieć, że są dobrej jakości:) 
Pod zdjęciami będziecie mieć linki do obu rzeczy dlatego będę naprawdę wdzięczna za poklikanie.

 Oczywiście za każde kliknięcie się odwdzięczam:* 



a tu jeszcze nowy filmik:

Z góry dziękuję za poklikanie w linki , wszelkie komentarze i obserwacje ✿
Zawsze za wszystko się odwdzięczam ✿



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)