21 czerwca 2015

NARESZCIE WOLNA!

No i nareszcie jestem wolna! Czekałam na tą chwilę aż skończy się męczarnia związana ze szkołą i będę mogła zacząć wakacje. Chociaż każdy z nas wie że oficjalne zakończenie jest dopiero w piątek to ja uwolniłam się już od ciężaru nauki i siedzenia na lekcjach. Ostatni tydzień był dla mnie najgorszym tygodniem w całym drugim półroczu co wiąże się brakiem postu w tamtym tygodniu.
Ale koniec o tej nauce. W Środę mam komers (bal) i jest jeszcze dużo przygotowań, więc pomimo braku lekcji, wczesne wstawanie mnie nie ominie. Dzisiaj pomyślałam sobie, że wyjdę na sesję, ale kiedy byłam już gotowa i miałam wychodzić zaczęło dosyć mocno padać i niestety nie wypalił plan z sesją w plenerze. Niestety trzeba sobie jakoś radzić, zostałam w domu i porobiłam zdjęcia u mnie w pokoju bo co ty by był za post bez zdjęć!? Tak w ogóle, to ostatnio dotarła moja przesyłka z CNDirect. Otrzymałam trzy rzeczy które możecie zobaczyć poniżej na zdjęciach :) Najbardziej jestem zadowolona z okularów w których się po prostu zakochałam ze względu na to że są inne takie oryginalne i jeszcze mało kogo widziałam w moim mieście w takich okularach. ;)  Mam jeszcze również portfel i przepiękne spodenki. Z góry dziękuje za poklikanie w linki. Za wszytko się odwdzięczę jak tylko mogę:* Miłego Tygodnia:**





OKULARY KLIK
PORTFEL KLIK
SPODENKI KLIK

Dziękuję za każdą obserwację i komentarz ♥
Za kliknięcia zawsze się odwdzięczam:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)