28 czerwca 2015

BAL GIMNAZJALNY♥

Mamy Wakacje! :) 
Chyba nie ma takiej osoby która nie cieszyła by się z rozpoczęcia wakacji. Dużo z nas wyjeżdża gdzieś na wakacje. U mnie jak na razie nie ma zaplanowanych wakacji gdyż przeważnie moje wyjazdy z rodziną są bardzo spontaniczne. Z tego co wiem, ale pewne jeszcze do końca nie jest pojadę w tym roku na parę dni nad Solinę i do mojego rodzinnego miasta do którego jeżdżę co roku czyli do Łodzi. 
W ostatnim poście pisałam, że będę miała Bal Gimnazjalny, w moich stronach mówi się na to Komers. Ten Dzień zapamiętam na bardzo bardzo długo. Było Wspaniale. Dopiero kiedy nadchodzi moment zakończenia, każdy uświadamia sobie jak dużo przeżył będąc w gimnazjum.
W takim właśnie dniu wszyscy zapomnieliśmy o codziennych sporach, kłótniach i tym co nas poróżniło. Chyba każdy wtedy zdał sobie sprawę z tego, że już więcej możemy się nie zobaczyć w takim gronie. 
Komers zaczął się w środę o godzinie 17:00. Najpierw było oficjalne zakończenie, rozdanie dyplomów, podsumowanie najlepszych uczniów itd. Potem przystąpiliśmy do zaprezentowania poloneza i walca po czym był tak zwany ''czas dla fotoreporterów''. Każdy robił sobie masę zdjęć z każdym aby te chwile zostały z nami na zawsze. Około 19 mieliśmy ciepły posiłek, po czym zaczęła się zabawa która trwała prawie do 1 w nocy. Oczywiście moim partnerem był mój chłopak Michał i wraz z nim i moimi przyjaciółmi mogłam przeżyć ten cudowny dzień.
Na koniec powiem Wam że dzień później miałam urodziny i kiedy wybiła godzina 00.00
Ogłosili to na całej sali i wszyscy zaczęli mi śpiewać 100lat, a dyrektor z dwoma nauczycielami podrzucali mnie do góry!
 

Dziękuję za każdą obserwację i komentarz ♥
Za wszystko zawsze się odwdzięczam:*

1 komentarz:

  1. U nas niestety nie ma balu gimnazjalnego, więc ja nie będę miała niestety takich wspomnień. Post jak zwykle świetny a zdjęcia bardzo ładne. Miałaś śliczną sukienkę i cudowne buty :)
    aannonimowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)