30 maja 2015

JUŻ NIEDŁUGO!

Czy Wy też cieszycie się tak bardzo jak ja? Mówię tutaj o zbliżających się wakacjach! :)
Ostatnio w klasie moja koleżanka oznajmiła wszystkim że do końca roku szkolnego zostało nam 13 dni ♥ Ja akurat teraz kończę gimnazjum, 24 czerwca mam komers (bal gimnazjalny)  i od razu takie oficjalne zakończenie dla klas trzecich. I ten ostatni tydzień będzie taki bez nauki bo najprawdopodobniej będziemy się zajmować dopracowaniem poloneza i walca. Dlatego też mi pozostało 13 dni nauki. :) Ale jak wiadomo trzeba się teraz zająć poprawianiem ocen żeby dobrze wypaść na świadectwie. Podanie do szkoły już złożone i teraz trzeba zadbać aby się dostać tam gdzie się chce. U nie jednej blogerki widziałam już post odnośnie poprawek i myślę że chyba prawie każdy coś poprawia lub zalicza, co nie omija również mnie. Ale żyjmy myślami, że już niedługo to wszystko się skończy i zaczną się nasze upragnione wakacje! 

Mam do was jeszcze prośbę, dostałam możliwość współpracy z firmą CNDirect dlatego była bym bardzo wdzięczna za kliknięcie w rzeczy i baner :) Oczywiście za każde kliknięcie się odwdzięczam:)
Wystarczy że napiszesz mi w komentarzu że kliknęłaś i podasz link do bloga a zrobię to samo♥

    KLIK/              KLIK/             KLIK/             KLIK/                KLIK/          KLIK/


 Bardzo dziękuję za kliknięcia, każdy komentarz i obserwację za wszystko się odwdzięczam ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)