10 maja 2015

W MOIM SWIECIE♥

Dzisiaj trochę coś innego, chcę Wam trochę opowiedzieć o sobie, o tym czego inni nie wiedzą. Wydaję mi się, że prawie każdy z nas ma jakieś swoje drugie oblicze, którego nie ukazuje w życiu codziennym. Nie mówię tu o naszej drugiej twarzy jak niektórzy ludzie mają np. w szkole aniołek a w domu diabełek. W tym poście chcę przekazać to co siedzi we mnie w środku, coś co każdy z nas ma wyjątkowego, ale nie ukazuje tego w życiu codziennym. Im jestem starsza, tym życie jest coraz trudniejsze. Poznaję uczucia i sprawy o których normalnie się nie mówi. Każdy błąd sprawia, że z dnia na dzień staję się coraz silniejsza sugeruję się tu sentencją ''co Cię nie zabije, to Cię wzmocni''. Choć, żyję na tym świecie dopiero niecałe 16 lat, miałam okazję poznać ludzi którzy zrobią wszystko by ci uprzykrzyć życie, którzy cieszą się z porażek innych. Czasami zastanawiam się jak okrutni potrafią być ludzie, by osiągnąć to czego chcą. Ja w szkole jestem postrzegana jako tak naprawdę ''nikt'' tzn. zwykła uczennica która po prostu chodzi do szkoły bo musi. W moim życiu jak na razie są tylko trzy osoby które wiedzą jaka jestem poza szkołą.....

Nie miałam zbytnio szczęścia trafienia do fajnej klasy w gimnazjum. Co z tego, że tam nikt nie znęca się nad nikim fizycznie, nie ma bójek, i nikt nikogo nie wyzywa, tak jak to bywa prawie w każdej klasie. U mnie w klasie liczy się tylko to, jak się uczysz, do jakiej szkoły pójdziesz. Jeśli masz średnią poniżej 4,50 jesteś nikim. Może nie mam za dobrych ocen, ale nikt nigdy nie dał okazji do tego aby wyrazić siebie. Ja Kocham Śpiewać i tańczyć, Poświęcam temu cały swój czas wolny. Od roku odkryłam swoją nową pasję. Nagrywanie na youtube i prowadzenie bloga. 
Dlaczego to robię? Bo tutaj mogę wyrazić siebie, pokazać jaka jestem, co mnie interesuje i wyrazić swoje poglądy na różne tematy. W postach i filmikach możecie zobaczyć prawdziwą mnie, dzielę się z wami tym co trzymam w sercu♥

Na kanale Nowy Film: 

                   

Byłabym wdzięczna również gdybyście poklikali w linki, zawsze się odwdzięczam jak tylko mogę:) 
1✿  2✿  3✿



Prośba do was:* Napiszcie mi w komentarzu czy chcecie abym dodawała posty motywacyjne, które mogą coś przekazać ?  oraz napiszcie mi waszą  pierwszą myśl jaka nasunęła wam się po przeczytaniu tego postu♥ Trzymajcie się!:*  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)