17 maja 2015

ACTIVE!

Kochani! w tym poście spróbuję Was trochę zmotywować do ''kolorowego'', zdrowego jedzenia oraz do ruchu na powietrzu i ćwiczeń :) Pewnie zauważyliście, że bardzo popularny jest temat sportu, zdrowego odżywiania, jednym słowem aktywnego trybu życia! Ludzie zarażają się tym nawzajem i dzięki temu coraz więcej z nas zaczyna zwracać uwagę na to co je, ruch i sprawy związane z tym tematem ;) Ja także stałam się jedną z takich osób. Chcę również Wam pokazać, że zdrowo nie znaczy źle. Ostatnio na moim asku, kanale na youtube dostaje pytania o to czy ćwiczę i co :)
Jakoś od połowy lutego staram się przynajmniej 2 razy w tygodniu zmotywować do ćwiczeń. Wiadomo, szkoła, lekcje, nauka zawadzają o to by codziennie być w stu procentach aktywnym. Kiedy na dworze, było jeszcze zimno i pogoda nie pozwalała na wyjście na zewnątrz wykonywałam 10-cio minutowe treningi Mel B dodając do tego niektóre ćwiczenia Ewy Chodakowskiej które dodaje na swoim Fanpage również tam znajduje motywację, widząc zdjęcia kobiet które po długiej ciężkiej pracy osiągnęły rewelacyjne efekty! Niektórzy się zastanawiają, po co ćwiczę, skoro jestem w miarę szczupła, robię to żeby utrzymać formę, popracować nad kondycją i mięśniami, może odrobinkę schudnąć. Po ćwiczeniach także moje samopoczucie się bardzo poprawia. 
Po takim treningu prawie zawszę piję koktajl który uzupełnienia głód który możemy poczuć po intensywnym wysiłku. Owocowe koktajle bardzo dobrze wpływają na pracę jelit oraz sprawiają, że czujemy się rześko i lekko :) Na dodatek są pyszne i kolorowe :) Możemy zmiksować praktycznie wszystkie owoce na jakie tylko mamy ochotę.
Kiedy nachodzi nas ochota na coś słodkiego, siedząc przed telewizorem czy komputerem najlepszym zastąpieniem słonych lub słodkich przekąsek są owoce pokrojone drobno które będziemy mogli podjadać podczas oglądania ulubionego serialu czy przeglądania stron w internecie.

  Teraz kiedy zrobiło się już ciepło, zrezygnowałam z domowych treningów i zastępuje je jazdą na rolkach lub rowerze. Jeżdżąc na rolkach wyrabiamy sobie mięśnie ud i pośladków. Ponadto podczas jazdy na rolkach można spalić nawet od 500-7000 kalorii. Tego lata moją ulubioną dyscypliną sportową będzie jazda na rolkach! =) 

Mam nadzieję, że tym postem zmotywowałam Was przynajmniej trochę do aktywnego spędzania czasu:)  W komentarzu możecie pisać jakie są wasze sposoby na zdrowy tryb życia.

Zapraszam również na film :

DO ZOBACZENIA! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)