2 maja 2015

KRAKÓW

Wczoraj (tj. 1 maj piątek) w ramach weekendu majowego z rodziną pojechałam do Krakowa,był to taki jedno dniowy wypad żeby nie siedzieć i nie nudzić się w domu:) Pogoda nie była najlepsza, ale mogło być gorzej. Resztę weekendu prawdopodobnie przesiedzę w domu, bo o ile pamiętam to w tamtym roku też nie było za ciekawie w ten majowy weekend z powodu pogody, dlatego nie ma co wybierać się na jakieś większe wyjazdy, bo po co spędzać 2 dni pod parasolem :p W Krakowie nie zwiedzałam za dużo bo od mojej miejscowości jedzie się tam około 2 godziny, więc już kiedyś w większości miejsc byłam. Wczorajszy dzień głównie spędziłam na rynku w Krakowie, będąc w kawiarni na lodach i oglądając sklepiki z pamiątkami. Zawsze lubię oglądać różne pamiątki mimo to że ich nie kupuję, mam radochę z oglądania różnych stoisk ;) Jak spędzacie lub spędziliście weekend majowy? podzielcie się w komentarzu:) Jeśli chcecie zobaczyć w formie filmiku dzień w Krakowie zapraszam również do obejrzenia Daily Vloga który znajdziecie poniżej;) Udanego tygodnia! =)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)