22 kwietnia 2015

WIOSENNIE ♥

Wreszcie pogoda zaczyna stabilizować i tak jak obiecałam, kiedy zrobi się pogoda pójdę na zdjęcia i wczoraj może pogoda nie była najlepsza bo było jeszcze chłodno, ale miałam ochotę i natchnienie pozowanie do zdjęć!;) Za mną już 2 dni egzaminów, jeszcze jutro angielski podstawa i rozszerzenie,
poza tym, myślę że napisałam w miarę dobrze, choć nie powiem bo przedmioty przyrodnicze sprawiły mi trudność, ale nie było najgorzej:) Bardzo Dziękuję wszystkim którzy zostawili swoje ''kliki''
pod ostatnim postem, na pewno nie zostanę na otrzymaną od was pomoc obojętna:) Pod każdym zdjęciem również macie linki innych ubrań :) co myślicie o zdjęciach? Stylizacja do nich była bardziej w takim stylu ''rock'' a już niedługo jak tylko będzie piękne słońce i ciepło mam zamiar wybrać się na sesję w miejsce gdzie jest kolorowo, taka typowo wiosennie♥ Opinię o zdjęciach zostawcie w komentarzu oraz link do bloga na pewno zajrzę:) A co tam u Was? Pisze ktoś z was egzaminy teraz czy macie wolne? bo szczerze to wolałabym mieć te 3 dni wolnego ; )
dżinsy  KLIK ♥
Kurtka  KLIK ♥

Buty KLIK ♥

Bluzka KLIK ♥
Bransoletka KLIK ♥



DZIĘKUJE ZA KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJĘ TO WIELE DLA MNIE ZNACZY ♥  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)