18 kwietnia 2015

CHOIES

Cześć Kochani! Ostatnio zaczęłam zastanawiać się nad podjęciem współpracy z Choies :) I właśnie dzisiaj nadszedł ten dzień kiedy dodaje posta z ich rzeczami. Wiele blogerek tak współpracuje nie tylko z Choies ale z różnymi firmami. Więc pomyślałam sobie, że czemu bym i ja nie spróbowała:)
Wybrałam kilka rzeczy i jak zapewne wiecie, bardzo bym prosiła abyście dawali te kliknięcia.
Jeśli ktokolwiek z was da ''klik'' będę bardzo ale to bardzo wdzięczna! ;) Oczywiście każdy z was kto kliknie to ja się odwdzięczę również klikając jeśli podejmujecie pracę z firmami:) Jeszcze taka jedna prośba, jeśli oddalibyście ''klik'' zostawcie mi powiadomienie o tym w komentarzu ;) Liczę na Was!♥

DŻINSY - KLIK

BLUZA -  KLIK

BUTY -  KLIK

SPÓDNICA - KLIK

OGRODNICZKI - KLIK

KURTKA- KLIK

SUKIENKA - KLIK

BLUZKA - KLIK

SPÓDNICA - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)