16 kwietnia 2015

Egzaminy!

Hejka! no i znowu długo nie pisałam, nie wiem z czego to wynika, tyle rzeczy na głowie że nie ma się do czego zabrać, ale to już powoli mija a oznaką tego jest nowy post! jak widzicie ostatnio pogoda jest według mnie bardzo śmieszna i trochę zaczyna się stawać denerwująca. Większość z was pewnie ma blogi i wiecie doskonale jak to jest kiedy jest ładna pogoda i postanowienie w waszej głowie to: jutro pójdę na zdjęcia! :) , po czym budzicie się rano następnego dnia a tu pochmurno, zimno i wietrznie. Zetknęłam się z taką sytuacją już trzy razy, ale mam nadzieję że w tą sobotę wreszcie będzie ładnie i pójdę porobić troszkę fotek:) Ostatnie tygodnie są dla mnie bardzo trudne, mam tyle obowiązków, że już nie wyrabiam powoli. Jak wiecie jestem w ostatniej klasie gimnazjum i właśnie we wtorek zaczynają mi się egzaminy, do tego wszystkiego 4 maja mam bierzmowanie i wszystko zaczyna mnie przerastać:( Od miesiąca nauczyciele robią z nami powtórki i bardzo dużo zadają do domu. Ostatni piękną sobotę spędziłam na pisaniu spisu poznanych utworów z całych trzech lat z polskiego. Ale spokojnie już wracam na bloga! będą regularnie dodawane posty. Daję wam zdjęcia które zrobiłam tak na ''roboczo'' w domu aby nie zostawić was bez zdjęć:) Miłego weekendu!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)