8 lutego 2015

Zima

Hej :) właśnie zaczyna mi się drugi tydzień ferii, niebywałe jak szybko zleciał ten tydzień i aż strach pomyśleć, że zaraz będę musiała wrócić do tego budynku zwanym szkołą :p  W piątek wybrałam się wraz z koleżanką na zdjęcia, co prawda pogody nie było wymarzonej do zdjęć , ale nie można narzekać. Jedyne co przeszkadzało to wiatr który od czasu do czasu powiał a ja zamarzałam, nie zaprzeczycie, że pięknie wychodzą zdjęcia na tle śniegu , tego zimowego krajobrazu w cienkiej bluzeczce i krótko mówiąc w  ubraniu jak ciepłą wiosną. Dlatego zdecydowałam się zdjąć kurtkę i zrobić parę fotek :) Opłaciło się, bo z efektu jestem zadowolona, ale wystarczyło 5 min bez kurtki a ze mnie już się zaczął robić sopel. Jak już mówiłam nie lubię zimy wręcz nienawidzę , ale co ciekawe, że mimo tego uwielbiam sporty zimowe ! :) Narty i łyżwy , kocham jeździć mimo minusowej temperatury, wydaję mi się , że to dlatego bo gdy się ruszam nie czuję tego zimna. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)