6 grudnia 2014

Tygodniowe Podsumowanie

Hej Kochani ! Ten Tydzień był bardzo ciężkim dla mnie tygodniem. Sprawdziany, kartkówki i te wszystkie sprawy związane ze szkołą ograniczyły mi możliwość zrobienia czegokolwiek co sprawia mi przyjemność. W środę na szczęście nie byłam w szkole, bo były zawody z koszykówki i chciałam zostać w domu bo i tak było mniej osób niż zwykle. A właśnie w środę  miałam 5 kartkówek z tego 2 niezapowiedziane i bardzo się cieszę, że nie poszłam :)  We wtorek byłam z Michałem w McDonaldzie ( jeśli ktoś nie wie Michał to mój chłopak ) i trochę wtedy się rozluźniłam i poczułam swobodnie bo wreszcie odpoczywałam od szkoły ;)
Ale dość już o szkole bo dzisiaj jest MIKOŁAJ ! ♥  Chyba każdy już czuje tą atmosferę Świąt.
Ja Mikołajki w połowie obchodziłam już w czwartek. Dostałam od Michała taki piękny zegarek ♥
Dzisiaj nagrywam DIY z ozdobami świątecznymi więc zapraszam do śledzenia mojego Kanału :)
A tym czasem zapraszam na MORNING ROUTINE FOR SCHOOL ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)