17 grudnia 2014

Czas Oczekiwania ♥

Witajcie po ponad tygodniowej przerwie, ale wiecie sami jak to jest.. ostatni tydzień niby luźny, ale niestety tak naprawdę trzeba trochę popracować żeby te propozycje ocen wyszły dobre na półrocze :)
Wreszcie dzisiaj zebrałam się i pisze dla Was posta. Jak tam przygotowania do Świąt? Cieszycie się że tylko jeszcze tydzień? :) ja szczerze powiem, że dla mnie Święta Bożego Narodzenia to najlepszy okres w roku ! ♥ jak na razie nie znalazłam żadnych minusów świąt .. no może poza jednym, można troszkę przytyć po świątecznym jedzonku ;) nie powiem że każdy no bo jeśli ktoś się zaweźmie to nic nie musi jeść.. według mnie tak się nie da bo święta bez świątecznych potraw i ciast to nie święta! .
Ja swoje przygotowania do Świąt zaczęłam już dwa tygodnie temu, zaczynając od strojenia pokoju.
a tutaj zdjęcia z przygotowań. Wesołych Świąt !! ♥
Jeśli chcecie zobaczyć całe wykonanie czyli ROOM DECOR zapraszam do filmiku :) ROOM DECOR CHRISTMAS





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)