1 stycznia 2015

NOWY ROK ♥

Nowy Rok to dla każdego z nas początek czegoś nowego, nowych wyzwań, nowych przyjemności i zmartwień. Każdy ma jakieś postanowienia związane z Nowym Rokiem które ma zamiar wykonać :) Dla mnie rok który już minął był w miarę udanym, udało mi się wiele rzeczy zmienić, załatwić i naprawić. Mam nadzieję, że i również ten rok przyniesie mi wszystkiego co najlepsze. Ten czas tak szybko leci, niedawno jeszcze szykowałam się na Święta na Wigilię, już mamy styczeń i prawdziwą zimę! Szczerze wam powiem, że nie lubię zimy nienawidzę wręcz. Nie jestem stworzona do takiej pogody wystarczy że na dworze będzie -5 stopni a ja się czuję jakby było -20. Moja mama mówi że powinnam mieszkać w ciepłych krajach i chyba ma rację bo naprawdę wolę by było 30 stopni niż -5 :) Ale każdy lubi co innego ;) A jak tam u Was po Sylwestrze? Jak z Nowym Rokiem? Jakieś postanowienia ? ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)