29 listopada 2014

NOWY FILMIK ✿

Hej :) co tam u was słychać? ja jak zwykle nie mam czasu na nic,  w tym roku mam tyle nauki że już nie wyrabiam.. dzisiaj znalazłam czas by nagrać filmik :) Znajdziecie go na dole Zapraszam ! Ostatnie dni to już nie była jesień , można powiedzieć, że zaczęła się zima tylko taka na razie bez śniegu :) a może to i lepiej, niech śnieg spadnie przed samymi świętami. Nie wiem jak wy, ale ja przezwyczaiłam się do ciepła i gdy przyszły te przymrozki to aż mi się nie chce wychodzić z domu, na dworze tylko -3 stopnie a ja czuję się jakby mnie zesłano na Syberię. Ale na to mam sprawdzony sposób :) Ciepła Kawka i Ciasteczka <3  A wy jakie macie sposoby na Zimno? ;)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)