23 listopada 2014

Jesień

Długo myślałam nad napisaniem posta, nie zdawałam sobie sprawy że jest to takie trudne. Wiele Blogerek pisało na swoich blogach że nie wiedzą co napisać czasami i projektowanie posta zajmuję im mnóstwo czasu a przez to zarywają nockę. Wtedy sobie pomyślałam : ''przecież to chyba nie jest takie trudne?'' . No i teraz sama się przekonałam, że wymyślenie ciekawego posta i zrobienie odpowiednich zdjęć do niego zajmuję trochę czasu. Miałam zamiar dodać posta w sobotę, ale ze względu braku inspiracji dodaję go dopiero dzisiaj :)  Jestem chora , dobra może nie aż tak, chora jak myślicie , jestem mocno przeziębiona i przez moje gardło mam problemy z mówieniem , dlatego nie nagrałam żadnego filmiku wczoraj, za co przepraszam. Wstaję sobie dzisiaj a tu takie piękne słońce którego nie widziałam już z 2 tygodnie. Niestety nasza piękna złota jesień już odchodzi i zaczyna się robić szaro i ponuro. Chciałabym żeby na Święta spadł śnieg :) ładna sesja by wyszła w zimie. A jak tam u was? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)