19 listopada 2014

Poznajcie Mnie bliżej ♥

 Jest godzina 21:58  i zaraz idę spać bo jutro muszę o 6 wstać by na 7 zdążyć na W-F. Swoją drogą kto wymyślił W-F o 7 rano ?! ale teraz nie o tym. Przed pójściem spać postanowiłam dodać tego posta abyście mogli mnie poznać trochę bliżej i dowiedzieć się nieco o mnie :) w tym celu posłużę się Tagiem który znalazłam u jednej blogerki.

                   
                                                                1. JAK MASZ NA IMIĘ?
                                                                                Karolina

                                                           2. KIEDY MASZ URODZINY?
                                                                               25 czerwca

                        3. JAKA BYŁA TWOJA WYMARZONA PRACA W DZIECIŃSTWIE?
                             myślę że większość z nas chciało zostać w dzieciństwie nauczycielką

                                                                CZY MASZ CHŁOPAKA? 
                                                                                   tak ♥

5. JAKIEJ MUZYKI SŁUCHASZ? 
nie mam jakiegoś określonego gatunku słucham tego co mi wpadnie w ucho:)

6. CZEGO SZUKASZ W DRUGIEJ OSOBIE?
zrozumienia, zaufania i szczerości

7. DO KOGO ZWRACASZ SIĘ GDY JEST CI SMUTNO?
najczęściej chyba do Michała (mojego chłopaka)

8. ULUBIONE JEDZENIE?
makaron w sosie śmietanowo-ziołowym i pierogi ruskie

9. ULUBIONA CZĘŚĆ GARDEROBY?
jak jest lato uwielbiam sukienki i krótkie spodenki a na tą porę roku leginsy 

10. CZY MASZ ZWIERZĄTKO?
nie

     11.ULUBIONE MIEJSCE?
Francja, Hiszpania

12. CZY MASZ DRUGIE IMIĘ?
Tak, Maria

13. ULUBIONY PRZEDMIOT W SZKOLE?
Angielski

14. ULUBIONY NAPÓJ
Herbata 

15. ULUBIONY KOLOR?
fioletowy , biały 

16. ULUBIONE ŚWIĘTO?
Wigilia, Boże Narodzenie 

17. CZY MASZ RODZEŃSTWO?
tak, młodszą siostrę

18. ULUBIONY SKLEP?
New Yorker, Croop, Bershka 

19. ULUBIONY YOUTUBER?
Banshee, Wiga, AlissVlogChannel

20. ULUBIONY FILM? 
LOL

                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)