17 listopada 2014

WYCIECZKA DO OŚWIĘCIMIA

Hej ! co prawda wycieczkę miałam w piątek ale pomyślałam że dodam ten post dzisiaj by się z wami podzielić tym co tam zobaczyłam :) ogólnie to wycieczka była fajna tylko , że muszę tu podkreślić że podróż w to miejsce to bardziej wycieczka historyczna niż wypoczynkowa. Nie żałuję, że tam pojechałam bo było naprawdę ciekawie! Wiele można było się dowiedzieć jak to było w tych obozach koncentracyjnych tzw. obozach pracy. Zapomniałam jeszcze powiedzieć co tak naprawdę jest w tym Oświęcimie, a więc jest tam autentyczny obóz koncentracyjny. Jeśli mam wydać własną opinię to powiem że miejsce naprawdę warte odwiedzenia ! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)