3 sierpnia 2015

OOTD

Od razu na początku chcę się wytłumaczyć z mojej nieobecności i braku postu przez ponad 2 tygodnie, dokładnie dzień po napisaniu ostatniej notki, dowiedziałam się, że mogę jeździć na wiśnie, by móc sobie coś zarobić więc się zgodziłam bo wiadomo jakieś pieniądze się zawsze przydadzą, a w domu tego nie wysiedzę jak to moja mama mówi ;p jeździłam od poniedziałku przez cały tydzień na 6 rano a wracałam po 18, praktycznie po przyjściu tylko zjadłam, umyłam się i szłam spać, na nic innego nie miałam siły a co tu dopiero mówić o pisaniu i wymyślaniu posta. W sobotę kiedy już skończyłam po całym tygodniu pracę, pojechałam na takie można powiedzieć 'wakacje' do Łodzi, gdzie mam całą swoją rodzinę i skąd pochodzę :) Wróciłam wczoraj, czyli w niedzielę a tam zerkałam dosłownie na chwilę w internet bo cały czas gdzieś chodziłam, spodziewajcie się na kanale haulu z wakacji który pojawi się już niedługo:) Przepraszam za moją nieobecność, ale już jestem i będę bo w te wakacje już nigdzie nie jadę ;) 

Teraz powoli zaczynam myśleć już przyszłościowo, ja jestem osobą która lubi mieć wszystko w głowie poukładane i nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę, ja wiem że zaczął się dopiero sierpień i mamy jeszcze miesiąc wolności, ale w głowie zaczęłam już myśleć co musze pozałatwiać w związku ze szkołą, dlatego też planuje już posty związane z tą tematyką jak i filmy :)

W sklepach są już ostatnie dni wyprzedaży z kolekcji letniej, i można już zauważyć że nowa kolekcja może nie jest jeszcze typowo jesienna ale taka na bardziej w stonowanych kolorach i rzeczy są na nieco chłodniejsze dni. Przygotowałam dla Was 3 outfity właśnie już z myślą o dalszych miesiącach takich jak wrzesień.
Koniecznie napiszcie w komentarzu co myślicie o tych strojach i który najbardziej wam się podoba ♥
BLUZKA ♥
BUTY ♥
TOREBKA ♥
 
TOP ♥
SPODNIE 
BUTY ♥
PLECAK ♥
KOSZULA ♥
SPÓDNICA ♥
BUTY ♥
PLECAK ♥

Z góry dziękuje za poklikanie :) to dla mnie bardzo ważne, poinformujcie mnie o tym w komentarzu i podajcie cenę przynajmniej 3 rzeczy a zrobię to samo u was na Blogu ♥