16 lipca 2015

SOLINA-BIESZCZADY

Hej :) Przeczytajcie post do końca bo na samym końcu czeka na Was NIESPODZIANKA ♥ Ostatnio nie dodałam żadnego posta, byłam nad Soliną o czym Wam zaraz opowiem ale i także nie miałam po prostu weny na pisanie. Żeby wyszedł ładny i sensowny post trzeba wiedzieć co w nim napisać a nie gadać o bzdurach. Dlatego zrobiłam sobie 10 dni przerwy żeby od nowa zaczerpnąć skądś inspiracje na nowe posty. Ale kiedy już wyjeżdżałam na 3-dniowy wypad w góry, wiedziałam że pojawi się notka na ten temat! 
Spałam z rodziną pod namiotem, to był mój pierwszy raz i szczerze mówiąc to nie dla mnie, nie przypadło mi jakoś do 'gustu' takie nocowanie, ale trzeba wszystkiego spróbować :) 
Chociaż może kiedy w przyszłości nadarzy się okazja by pojechać ze znajomymi to pojadę bo wiadomo że grupą przyjaciół spanie w namiocie będzie wyglądało zupełnie inaczej niż z rodziną XD
Nad jeziorem Solińskim jest tyle pięknych widoków że nie wiadomo gdzie robić zdjęcia :p
Nie byłam tam pierwszy raz ponieważ odwiedziłam to miejsce 5 lat temu, ale byłam wtedy o wiele młodsza i nie umiałam zachwycać się otaczającym mnie krajobrazem. 
Zgodzę się z tym jak prawie każdy mówi że najładniejszy widok jest na żywo, dlatego też moim drugim największym marzeniem są wakacje w Hiszpanii ♥ Ale o moich marzeniach to w innym poście ;) 
Niestety tylko jeden dzień z tych trzech był na tyle ładny żeby popływać w jeziorze ale to zawsze coś:) W trzeci dzień czyli dzień wyjazdu była taka śmieszna pogoda, 15 min padał deszcz a potem 15 min świeciło słońce i tak dosłownie przez cały dzień.. A u Was jak było? spaliście kiedyś pod namiotem? :) 

Okej a teraz taka mała NIESPODZIANKA ♥
Dzięki kanałowi na youtube i blogu poznałam przez internet wiele nowych znajomych a nawet przyjaciół, być może część z Was też ma do czynienia z takimi znajomościami, ale żeby poszerzyć grono naszych znajomych stworzyłam grupę na Facebooku do której możecie dodać siebie i swoich znajomych! ;) Zachęcam bo można poznać ciekawe osoby:* Jest też możliwość pogadania ze mną PRIV.