27 sierpnia 2015

Na zawsze ♥

Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć kogo ostatnio poznałam :) Ostatni post skomentowała mi Arleta na której bloga weszłam, bo jak wiecie wchodzę na w każdego bloga pozostawionego w komentarzu jeżeli widzę kreatywny komentarz ;) Czytając bloga Arlety (jej blog) zobaczyłam, że mamy bardzo wiele wspólnego. Ona również ma 16 lat i tak jak ja idzie do 1 Klasy technikum hotelarskiego.

Postanowiłam do niej napisać, nie minęła nawet godzina a już mi odpisała! <3 Okazało że jest ona bardzo sympatyczną osobą i szybko złapałyśmy kontakt. Po 1 dniu pisania bardzo się ze sobą zżyłyśmy, piszemy codziennie, zaprzyjaźniłyśmy się ♥ Mogę ją nazwać swoją internetową przyjaciółką w stu procentach!

Poza nią wcześniej miała wiele internetowych przyjaźni jednak żadna nie przetrwała, kilometry robią swoje.. ale czuję, że teraz jest inaczej, tęsknie za nią :c Kiedy rano wchodzę na fb od razu sprawdzam czy jest. Wierzę że nasza przyjaźń przetrwa i będzie na zawsze ♥ Myślę że w następne wakacje zobaczymy się nie raz. Z każdym dniem nasza znajomość się pogłębia z czego bardzo się cieszę i wierzę że będziemy iBFF  czyli internetowymi Best Friends Forever :**

Pomyślałyśmy wspólnie że fajnie będzie napisać wspólnego posta i udzielić nawzajem wywiadu :)
Pod spodem znajduje się odpowiedzi Arlety na moje pytania a Was zapraszam na jej BLOGA gdzie ona umieściła moje odpowiedzi na jej pytania :)

1. Jak długo prowadzisz bloga?
Hmmm.. bloga prowadzę od 1 czerwca 2015 roku:)

2. Czy podoba Ci się życie blogerek?
Tak napewno jest coś co mi się w tym podoba. Uważam, że w życiu blogerek najważniejsze jest mieć kontakt z czytelnikami oraz cały czas dążyć do wyznaczonego celu!

3. Czy masz jakieś plany na przyszłość związane z blogiem?
Uważam, że w tej chwili jest to trudne pytanie. Alee.. gdy będę już coś wiedzieć na ten temat poinformuję na moim blogu:)

4. Co skłoniło Cię do założenia bloga?


Co skłoniło mnie? Otóż od dziecka przeglądałam blogi innych blogerek. Spodobało mi się to, że mają świetne kontakty z czytelnikami, zawsze mogli na nich liczyć na dobre i na złe. Skłoniło mnie to, że przeglądając właśnie blogi stało się to moją pasją! Kocham pisać, odpisywać czytelnikom na komentarze, a także dzielić się swoim stylem, swoimi przemyśleniami

5. Jak dużo czasu poświęcasz na bloga?
Nie można powiedzieć ile czasu poświęcamy na bloga, bo zależy od tego co planujemy zrobić. Czasami poświęcam godzinę, czasami dwie:)

6. Skąd czerpiesz inspiracje?
Inspiracje czerpie od blogerek, a czasami z youtube.


7. Czy masz swoją ulubioną blogerkę?
Tak! Jest to Styleev, która pochodzi z moich okolic! Uważam, że osiągneła bardzo dużo od czasu założenia bloga.

8. Czy dzięki blogowi zawarłaś jakieś nowe znajomości?

Tak dużo zawarłam takich znajomości, lecz najważniejszą przyjaciółką jest Karolina<3

9. Co sądzisz o komentarzach typu ,,super blog'' kiedy wiesz, że ktoś nie przeczytał posta?
Nie wiem po co ludzie takie komentarze w ogóle dodają. Uważam, że jest to zbyt dziecinne. Bo skoro jesteś obserwatorem przeczytaj post i skomentuj zgodnie z tematem posta! Takie osoby reklamują się, i myślą, że wiele przez to osiągną co jest nie prawdą bo ja na takie komentarze nie odpowiadam.

10. Czy chciałabyś znać inne blogerki i od czasu do czasu iść z nimi na zdjęcia?
Tak bardzo bym chciała! Marzą mi się takie wspólne zdjęcia.

11. Jakie masz pasję poza blogowaniem? Od dziecka kocham śpiewać, podróżować, a także blogować! To sprawia mi przyjemność, i robię to z pasji.

12. Jakim typem dziewczyny jesteś?
Jestem osobą zwariowaną!


13. Co robisz gdy ktoś Cię obraża ?
Jeśli chodzi o bloga to żadnych hejtów nie miałam i myślę, że nie będę mieć ponieważ, mam wyłączoną opcję dla anonimów a ludzie nie pokażą swojej twarzy.


14. Co sądzisz o hejterach?
Co sądzę? Uważam, że poprostu nam zazdroszczą! Nie mają własnego życia, i czepiają się innych.


15. Co myślisz o blogowych współpracach?
Myślę, że osoby które prowadzą bloga z przyjemnością, starają się z całego serca powinni zawierać współprace. Przez współprace nasz blog będzie bardziej udoskonalony i bardziej przejrzysty. Osoby które zakładają blogi tylko żeby coś dostawać są żałosne!


Dziękuje za możliwość udzielenia wywiadu! Bardzo fajnie mi się odpowiadało! I myślę, że zerkniecie do mnie zobaczyć wywiad Karoliny i zostaniecie u mnie dłużej! Ściskam mocno, buźki!:*


15 komentarzy:

  1. Ooooo ! <3 Misia bardzo dziękuje <3 Kocham mocno :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie mieć taką internetową przyjaciółkę. Życze Wam żeby Wasza przyjaźń przetrwała na zawsze :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie znajomości są fajne :) a jeszcze lepsze gdy sie spotkacie w 4 oczy!
    Zapraszam do Mnie. Na blogu dwa konkursy :) !
    http://feather92.blogspot.com/2015/08/nunmi-dress-konkurs-znucom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę :) Zawsze marzyła mi się taka internetowa przyjaciółka.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem internetowa przyjaźń jest trwalsza i prawdziwsza, niż ta w realnym życiu. Mam nadzieję, że kiedyś się spotkacie na żywo :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie mieć taką przyjaciółkę :)
    Ja na razie mam tylko koleżanki internetowe! :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na takie pytania ! I życzę, żeby wasza przyjaźń przetrwała bardzo długo :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam oba wteiady i są całkiem fajne :). Zgadzam się z tobą, że czasem obs, za obs jest dobre. Zazdroszczę wam, każda moja "przyjaźń" internetowa nie wypaliła.
    swiatlociemnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie mieć taką przyjaciółkę
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygladacie !
    Ja nie poznałam jeszcze żadnej podobnej z charakteru do mnie blogerki. '
    Nie miałam nigdy internetowej przyajciółki :)

    Super post !
    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że macie taką więź :) Często czytam o internetowej przyjaźni i zastanawiam się jak to funkcjonuje. Nigdy nie pisałam z kimś nieznanym przez długi czas. Zawsze wydawało mi się, że ludzie w internecie kłamią i robią sobie jaja :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, cały przeczytałam. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że znalazłaś kogoś tak wspaniałego :)
    Moje znajomości internetowe, tak jak wspomniałaś, po jakimś czasie zawsze się kończą, niestety..
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za komentarze zawsze się odwdzięczam:*
Zostaw link do bloga, zawsze na niego wejdę
a jeśli mi się spodoba zaobserwuję:)